Στόχευση υποψήφιων ψηφοφόρων
Το πιο σημαντικό κομμάτι μιας επιτυχημένης προεκλογικής εκστρατείας είναι η στόχευση υποψηφίων ψηφοφόρων. Μέσω των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης μπορεί κάποιος να στοχεύσει στο επιθυμητό κοινό. Η στρατηγική αύτη χρησιμοποιεί τα δεδομένα των ανθρώπων ανάλογα με το τι τους αρέσει, με ποιον συνδέονται, ποια είναι τα δημογραφικά τους στοιχεία, τι έχουν αγοράσει και ποιες είναι οι συνήθειές τους, για να τους τμηματοποιήσει σε μικρές ομάδες για στόχευση περιεχομένου. Μια τέτοιου είδους πρακτική επιτρέπει την ανάπτυξη στοχευμένων μηνυμάτων τα οποία μπορούν να πείσουν τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους με τρόπους που με τα παραδοσιακά μέσα ήταν αδύνατον.
Μέσω του Facebook μπορεί κάποιος να στοχεύσει σε άτομα που διαμένουν σε συγκεκριμένη περιοχή, με συγκεκριμένη ηλικία και που έχουν παρουσιάσει ενδιαφέρον για συγκεκριμένο ή αντίπαλο κόμμα. Επίσης, η στόχευση υποψηφίων ψηφοφόρων μπορεί να γίνει ανάλογα με το αν ο χρήστης έχει προηγουμένως αλληλοεπιδράσει με την ιστοσελίδα του ή τη σελίδα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αν έχει προβεί σε σχόλια ή αποστολή μηνυμάτων. Οι δυνατότητες αυτών των μέσων για προσαρμοσμένη στόχευση τα κάνουν εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο, καθώς κερδίζουν σημαντικό χρόνο και χρήμα.