Skip to content

Digital marketing

Για να κατανοήσουμε τον ορισμό του Digital marketing, θα πρέπει πρώτα να έχουμε ξεκαθαρίσει τον ορισμο του marketing.

Το marketing έχεις ως βασικό στόχο τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Αύτο γίνεται με την συνεχή προσπάθεια μιας επιχείρησης να ικανοποιήσει τις ανάγκες των καταναλωτών. Επίσης η επιχείρηση θα πρέπει να έχει πάντα πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Το Digital marketing είναι όλες οι παραπάνω ενέργεις που πραγματοποιούντε μέσω διαδικτύου. Το Digital marketing μπορεί να γίνει μέσω μηχανών αναζήτησης, social media, e-mails, διαφημίσεων και άλλων ιστοσελίδων με σκοπό να συνδεθούν υποψήφιοι πελάτες.

Το Digital marketing χωρίζεται σε κάποια είδη. Κάποια από αυτά είναι τα ακόλουθα:

1. Search Engine Marketing(SEO): Με το σωστό SEO η ιστοσελίδα σου θα βρεθεί υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
2. Content Marketing: Ουσιαστικά αυτό είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου, ώστε να υπάρξει αναγνωρισιμότητα και εκδήλωση ενδιφέροντος από τους επισκέπτες με σκοπό να μετατραπούν σε πελάτες.
3. Video Marketing.
4. Social Media Marketing: Προώθηση της επιχείρησης μέσω των Social Media.
5.PPC(Pay per Click) – Online Advertising: Δηλαδή η διαφήμιση για την οποία πληρώνεις κάποια πλατφόρμα κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στην ιστοσελίδα σου.
6. Affiliate Marketing: Δίνει ποσοστά σε κάποιον που διαφημίζει και πουλάει τα προϊόντα σου.
7. Digital Marketing Aytomation: Είναι το λογισμικό για την αυτοματοποίηση βασικών λειτουργιών Digital marketing
8. Email Marketing: Δίνει την ευκαιρία να επικοινωνείς με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου.
9. PR Marketing: Δημόσιες σχέσεις για να ανεβάσεις την εμφάνιση και την αξιοπιστία της επιχείρησής σου online.
10. Mobile Marketing.
11. Inbound Marketing: Ψηφιακές ενέργειες για να κερδίσεις την προσοχή των καταναλωτών.
12. Influencer Marketing: Τοποθέτηση προϊόντων από άτομα που έχουν κοινωνική επιρροή στον τομέα τους.